Ho he conseguit!!!!!!!!!!!!!!!!

Reglette regime

dijous, 20 d’agost del 2009

Encara no he començat


Volia començar el dia 17 i ni aquest dia, ni cap dels què han passat fins avui he pogut començar el règim, no tinc excusa, però amb aixó què estem de vacances, no tinc cap rutina de res i és molt difícil.

He perdut pes en aquestes vacances i deu ser pel què hem arribat a caminar. Per tant estic segura que fen bondat amb el menjar i fent exercici, podré conseguir-ho.

El fet és què tinc què superar la meva personalitat que em fa defallir del meu intent. És com si fos dues persones, una què té molt clar el què s'ha de fer i l'altre què vol ofegar l'esforç. És una contrarietat, però és la meva realitat. El meu Mrs. Hyde ha de poder amb la Dra. Jekyll.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada