Ho he conseguit!!!!!!!!!!!!!!!!

Reglette regime

dimecres, 19 de gener del 2011


Demà toca pesar-me, crec hauré baixat una miqueta a veure quant.

Si que és cert que em ve molt de gust menjar moltes coses que sé que no puc i no ho faig, però m'ha dit alguna amiga que vagi en conte per que a veura si em posaré malalta (del cap) de tant contar sempre calories. I fent una mica d'anàlisi, si que ho faig sovint, però si no controlés em menjaria tres vegades més del que menjo i estaria com abans.

M'he promes que si consegueixo arribar a 65 quilos, miraré de fer quelcom per mantenir-me, però em donaré algun gustet de tant en quant. Ara la gimnàstica no la deixo per res del món, per que això m'ha ajudat a conseguir aprimar-me.

Veieu el que vaig menjar un dia a Hèlsinki. Estava molt bó, però no és pot repetir... quina mala conciència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada