Ho he conseguit!!!!!!!!!!!!!!!!

Reglette regime

dijous, 13 de gener del 2011


Una vegada vaig tenir penjat a la nevera la foto en la que em veia molt guapa, vaig recuperar una dieta de 1.500 calories que m'havia donat el metge de capçalera i aquell primer dia ja els dinars van ser:

esmorzar: entrepà de baguette d'un palmell amb formatge de Burgos.

dinar: amanida molt gran amb verdures fresques i pollastre al forn sense pell.

sopar: igual

I molta aigua entre i després de les menjades.

Les postres eren 1 peça de fruita, sempre abans del primer plat.

Continuament llegia alguns de la quantitat de blogs que hi han, que parlen d'experiències i de les motivacions de cadascun i que arribaven al pes desitjat.

Però jo nomès perdia gramets amb tot el sacrifici que em costava...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada